Buse4175 Yorgunluktan bel ağrısı normal olabilir. Tabi görünmekte fayda var 🤍 Ben ilk bebeğimi 37. Hf doğurdum. Bel ağrısı, sıtma gibi titreme, ishal, oturduğun yerden doğrulamama, hareket kısıtlılığı gibi belirtiler yaşamıştım. Meğer onlar doğum belirtileriymiş 😊 Benim de nişanım gelmemişti ama sancı kendini farklı yollarla belli ediyor ve sıklaşıyor sanırım sizin efordan kaynaklı bir ağrı gibi hayırlısı olsun tabi 🌸😊