caglayaman Kızlar bende enfeksiyon vardı antibiyotik kullandım fitil kullandım 1 hafta rahattım şimdi yine idrarımı yaparken yanma yaşıyorum ben hep antibiyotik mi kullanıcam anlamadım ki
Meyrak Bende aynı şeyi yaşadım 3 ay devam etti nioli yağı kullandım kızılcık yedim bol su öyle geçti ilaçla geçmiyor malesef kızılcık yiyin yiyemezseniz kaynatıp suyunu için çok iyi geliyor 🤗