Kızlar ben 36 haftalık oldum normal doğum istiyorum ama çok korkuyorum nasil olacak bilmiyorum kimsem yok tek başıma geçirdim hamileliğimi tek başıma doğum yapacam kendi ailem görüşüyorum kaynanam var o da yaşlı 73 yaşında offf herşey den yoruldum hayat hiç istediğim gibi değil hiç olmadi da sadece içimi dökmek istedim o kadar yanlızım ve yanlız ölcem galiba kızım olacak o hayata biraz olsa bağlıyor beni yaa çok kötüyüm offfffff ..