yenibirannis ben hep sola yatardım düz yatamazdım sanki karnım yırtılcak gibi olurdu bide kalkması zordu sonra sağa bi yattım ter boşalttım sağ tarafa dikişi fazla atıyomuş meğersem doktor fıtık olmamak için , sap tarafa da yattım sonradan tek taraflı yatmıyım diye öyle öyle geçti ilk günler zor oluyor gercekten