Merhaba arkadaşlar
30 unda saat 19.00 da kan testi vermiştim. Hemşire bana dedi ki 10 gün sonraya randevu alın keseyi görelim.
Benim şimdi randevuyu 30 eylülü sayaraktan 9 ekime mi almam gerekiyor?
Yoksa
1 ekimden sayarak 10 ekime mi almam gerekiyor?
Lütfen aklım takıldı buna gün kaçırmak istemiyorum.