minibebisim 28+4 haftalık gebeyim. Sancım vardı neredeyse doğuruyorum sandım diyebilirim ve bebeğimi aşağıda hissediyordum. Az önce hastaneden geldim. Beyefendi kasığıma kafasını koymuş nstde hiç sancım çıkmadı bile. Doktora sordum erken haftalarda bebek nasıl isterse nasıl rahat ederse o pozisyonu alır zaten ilerleyen haftalarda dönecek dedi. Yani şu an takılmayın sancınız vs. Yoksa. Şahsen sancım olmasına rağmen bir sorun çıkmadı şükür magnezyum ilacı kullanıyorsanız ağrı da hissediyorsanız onu kullanın yeterli olur. Düzenli ritmik şekilde yani bir nevi kalp atışı gibi ama düzenliyse bu bebeğinizin hıçkırdığını gösterir. Korkmayın dinlenin 🌸