Geçmiş olsun, daha önce başıma geldi çok korkulacak bir durum yok demişti doktorum bana benim bakterim lokositim lökösitim hepsi yüksek çıkmıştı nitrit pozitifse antibiyotik veriyorlar değilse bol su iç diyorlar yani bana sağlık ocağındaki doktor öyle dedi yine de bir bilene danışmakta fayda var