Merhaba aslında şöyle bir söz var çokta severim; ‘ Hepimiz cahiliz, sadece branşlarımız farklı’ ☺️ o yüzden kimsenin kimseyi cahil adletmesi bence mümkün değil:) tamamen kişisel tecrübem ve fikrimi paylaşmak istiyorum; ilk gebeliğimde ikili testi yaptırdım, üçüncüye gerek duymadım risk çıkmadığı ve zaten her halükarda bebeğimi istediğimiz için, yani ikili ve üçlü test tamamen tercih meselesi ancak şeker için aynı şeyi düşünmüyorum yaptırılması gerektiğini, seçeneklere tabi olmadığını düşünüyorum. İlkindede yaptırmıştım zamanı gelince bundada yaptıracağım. ☺️