MelodyFairy Normal de regl olmadan bir kaç gün önceden göğüs hassasiyeti şaşmaz olurdu suan hiç bir şey yok 🫡 Beyaz akıntım var ,karnım ve rahmim şiş .Test yapmadım hiç korkuyorum 🥺yarın olmazsam test yapmayı düşünüyorum 🤔 korksam da 🤦🏻♀️
1prensesannesi__ MelodyFairy beyaz sert bi akinti oluruz genelde süt kesigi derler rahim sisligi olur adet oncesi ama bunlar zaten gebelik belirtiside insallah hamilesindir canim bende simdi adetime 1 hafta kaldı eylulde 2 gun once gogus dolgunlasmasi olmustu simdi bir hafta kala bi dolgunlasma var bel agrim var ama hava sogudu ondan olabilir baska da bise yok tarih olarak gun hesaplamadim o gelince ogrenirim ama sartladim kendimi 15 ekimde test yapcam insallah pozitif görürüz 😃
balbadem1 MelodyFairy benimde aynı böyleydi 10 gün önceden başlardı biraz geç başladı bu sefer ama daha farklıydı gebelik testim dün pozitif çıktı 🥰
Basakhilal MelodyFairy hamilelikte akıntı şart değil benim hiç olmadı mesela. Sadece reglden 4 gün önce falan çok katı yapışkan bir beyaz akıntı geldi o da cok azdı. Göğüs hassasiyeti falan cok sonra başladı.
Sedefffsu MelodyFairy benim akıntı regle 3gün kala başladı ondan önce hiç yoktu. Akıntı derkende öyle az bişey yani. Hamilelik akıntısı farklımı onu bilmiyorum canım. Bel ağrısından başka bişeyde yok bende. Reglim 2gün önce “normalinde” gelmeliydi oda gelmedi daha … başka bi belirti felan yok hiç , test yapmayada tekrar cesaret edemiyorum korkuyorum neg çıkar diye
LeylaEla MelodyFairy Benim çok daha fazla akıyordu sonra hamile olduğumu öğrendim ☺️ İnşallah sizin de öyledir 🙏🥰
MelodyFairy Sedefffsu ay negatif korkusuyla yapmamakta anlamsız ama her ay üzüyor bu durum haliyle 🥹🥹
Sedefffsu MelodyFairy hem nasıl sorma gerçekten 12saat boyunca aklımda sürekli wcye gidip bakıyorum geldimi gelmedimi kafayı bozdum aslında 😅
MelodyFairy 1prensesannesi__ evet dediğin tarz da akıntım ama inşallah gebeliktir ya 🥺🥺 Sende ne zaman yaparsan haber et
1prensesannesi__ MelodyFairy insAllah hamileyizdir canim benim adetim haftaya haftabası ama 2 aydir gecikiyorum onumuzdeki hafta içinde herhangi bir gün yani daha da ileri gitmez sanmiyorum 15 i de tam 1 hafta gecikmeye denk geliyo o yuzden 15inden önce kesinlikle test yapmicam catlasamda yapmicam 😂 zaten hamile degilsem adet olurum adet olmazsam o gune kadar hamileyimdir yani 😃😇