Filizsz oğlumda benim de aynıydı hatta göbeğimin ortasında koyu renk bir çizgi oluşmuştu. Şimdi kıza hamileyim o çizgi yok kararmalar oğlandaki kadar çok yok, böyle şeylerin cinsiyetle ilgili olduğuna hiç inanmazdım halbuki 😂 kararmalar doğum sonrası açılıyor bu arada bir miktar