Zeybal34 Kızlar 2 beta değerimde çok iyi çıktı. haftaya ilk kontrolümüz keseyi görmeye gidicem. Haftaya gittiğimde kalp atışınıda mı duyucam yoksa sadece kese mi? Kısacası haftaya ilk kontrol de neler olucak? Bilgi verir misiniz?
KuzeyinAnnesi10 Zeybal34 regliden sonra olarak hesaplarsan canım 6.hafta da gitmen lazım ilk 3 haftalık öğrendim acilde doktora gitmeyi bekledim biraz
Zeybal34 KuzeyinAnnesi10 şöyle ben tüp bebek yaptırdım. 5. Gün embriyosu 2 tane o yüzden nasıl hesaplanıyor haftalar bilmiyorum. Ben şimdi kaçıncı haftadayım ne yapmam lazım bilmiyorum. Ama googleden hesapladığıma göre şuan 4 hafta 1 gğnlük olarak gözüküyor. Haftaya ise kontrolde 5. Hafta 3günlük olucak diye hesaplıyor. Anlamadım yani bu işi
KuzeyinAnnesi10 Zeybal34 tüp bebekte de regli günü diye biliyorum ama canım bilen biri söylese daha doğru olur yine sen gitmek için 1 hafta daha bekle
Zeybal34 KuzeyinAnnesi10 1 hafta sonraya doktor çağırdı. O zaman 5 haftalık oluyoruzdur belki. Bildiğim kadarıyla 5 haftadan önce kese görünmez. Şuan uygulamalara göre 4 hafta 1 günlüğüm diye görüyorum. Bakalım hayırlısı ya haftaya olmazsa 10 gün sonra gene çağırır elbet. 10 günde bir çağrılıyoruz heralde. Kısmet 😊
KuzeyinAnnesi10 Zeybal34 riskli gebeliklerde 15 günde bir falan gidiliyor canım yada hafta da 1 bildiğim ben ayda 1 defa gidiyorum o yüzden bi bilgim yok
annelik_4 Zeybal34 benimki 4+2 6.haftada gitmeyi düşünüyorum doktora kese ve kalp atışı için nasip bakalım inşallah hersey yolundadır ve bebislerimize kavusurz sağlıkla 🤲
Zeybal34 annelik_4 benimkilerde 4+1 Bakalım inşallah iki bebişte tutunmuştur. İnşallah keseyi görürüz. Çok merak ediyorum. Hayırlısıyla Allah kucağımıza almaya nasip etsin inşallah.🤲🌹