Kvsrzyn Merhaba erkek denilen bebegin sonradan kız oldugunu ogrenen varmı? Cinsiyet yanilmasi olan oldu mu
Filizsz Kvsrzyn var benim kızım 3 ayinda erkek denildi %90 gittim bir ay sonra kiz dedi kızım 4 yasinda 🥰
Tubabbbaa Kvsrzyn 14 te %95 erkek dedi hatta pipisini eşime iki üç kez gösterdi ne hikmetse 17 de kıza benzettiler 23 te kesin kız dedi doktor ☺️sağlıklı olsunda
Nehirnur Kizilkafaa gerçekten siz nasıl oldunuz sizi çok merak etik eski postlardan hatırladım bı ara hiç girmeyince kötü bişey oldu sandım.
Semanur687 12de 14 de 16 da erkek dedi doktor detaylı ultrasonda 23 haftalikken kız olduğunu öğrendik
Kvsrzyn Semanur687 ayy guzel minik nasil da saklanmis😆 neye gore erkek dedi size hani pipi falan gosterdi mi doktor. Benimki de cok muallakta bir kiz bir erkek denip duruyor 😪
Semanur687 Kvsrzyn doktor neye göre dedi bilmiyorum ama detaylı ultrasona gittiğimizde doktor ben erkekliğe dair hiç bir şey görmüyorum burda demişti 😂
Filizsz Kvsrzyn amin canm simdide anlamiyo doktor ikidir gidiyorm bi kordon vardi 15 haftamda gittim hareket halinde ama yine gözükmüyor anlamadı bekleyelim dedi simdide bi oglum olur ins naispse hayırlısı olsun tabi öncelikle 😇