momofmychildren Herkese merhaba 4 ya da 5 haftalık hamileyim henüz doktora gitmedim haftami bilmiyorum dünden beri sol kasığımda ağrı oluyor ve gaz sancısı gibi bir sancı var göbeğimin sol tarafında. Bu sancı ya da ağrı normal mi endişe etmeli miyim?
Haticedgn33 momofmychildren benim de sol tarafım ağrır yani 7 haftalıkken başladı doktor bebek solda olduğu için demişti
Haticedgn33 momofmychildren benim de sol tarafım ağrır yani 7 haftalıkken başladı doktor bebek solda olduğu için demişti