Ebrrikoo 37+5 normal doğum bekliyoruz bebeğn boynuna bir tur kordon dolanmış doktor doğuma engel değil dedi yaşayan var mı böyle bir durum süreç nasıldı
Semm55 Ebrrikoo Riske atmayın bence ki doktora da şaşırmadım değil benim kordon dolanmıştı acil aldılar sezeryanla
1aysenurrr Ebrrikoo Benimde 3 tur dolanmış normal yaptırmadı doktorum.Normal doğum diye gittiğim gün sezeryana aldı
1prens Ebrrikoo benimde bu haftada bir tur dolanmış tı şimdi 39, hafta oldum hareketleri yavaşladı ama haftada iki kere nst giriyom sıkıntı yok diyorlar bilemedim bende
Ebrrikoo Eboz normal doğuma engel değil dedi o nedenle gün belirlemedi hareketlerini takip etmemi söyledi