Tugba_23 Çok önemli bir iki sorum var ya benim sağ bacakta kalçadan gelen ağrı var dizin üstünde bıtıyo ağrı ,Şuan çok ağrıyor ve aksayarak t Yurutuyor sızce ne olabilir hamile değilim .emir randevum var onu bekliyorum
Selcanunal2004 Tugba_23 bende de aynı sorun var malesef ki Naptınız gidebildiniz mi doktora. Bende hamileyim napcam bilmiyorım Kalçamda bıçak var sanki
tugbaislemez Selcanunal2004 Ayni ağrıyı bende çekiyorum,doktor bana hamilelikten ve bebeğin büyüme aşamasında olduğu için bu ağrıların olacağını söyledi. YouTube da siyatik egzersizleri buldum onları yapıyorum yavaş yavaş ve magnezyum kullanıyorum. Egzersizleri aklınıza geldikçe yapın derim ben faydasını göreceğinize eminim. Umarım bir an önce diner ağrınız. Şifalar diliyoru🌸
Selcanunal2004 tugbaislemez çok teşekkür ederim canım Benimde doktorum aynı şeyi söyledi Bu hafta başka magnezyum ilacıma başladım Aynı egzersizleri ben de yapıyorum 😂😂 3-4 gümdür yapıyorum Her gün yapmaya çalışıyorum napim Geçicek umarım