Yigidininanasi 38+1gunluk hamileyim Dünden beri şiddetli öksürük ve gribe yakalandim o kadar öksürüyorum ki kasiklarim ağrıyor artık öksürmekten doğuran olmuş mudur acaba bı an önce iyilesmem lazım yoksa dogurursam dikislerim tek tek patlar 🤔😨
zge_frdi Yigidininanasi bende 32 deyim gecen gün aynısı oldu öksürük çok fenaydi çayima limon sıktım bol limonlu ihlamur ictim bol bol portakal mandalina yedim cok şükür gecti
Akrhnm Yigidininanasi çok geçmiş olsun bnde çok öksürüyorum bu ara bnm de aklıma ilk dikişlerim geldi öksürürken patlat bunlar die 😃 tereyag pekmez, bal ıhlamur ikilisini kullanıgotum rahatlayıyor biraz