Evrem990 ilk gebeliğinde düşük de yoksa yapmazlar. Benim de ilk gebeliğim ona bakarsak ama düşüğüm olduğu için ikinci gebeliğim aslında o yüzden düşük sonrası yapıldı, lekelenme olunca yapıldı, 28.haftada yapılacak. Yine de doktorunuza sorun siz benimki tecrübe doktor değiliz sonuçta içiniz rahat etsin zaten bu saatten sonra yapılmaz uyuşmazlık iğnesi