Mucizem24 Ygmrr1 kızım olsaydı kesinlikle İnci olacaktı adı yıllar öncesinden belliydi ama oğluşum oluyor😊 sağlıkla gelsin yavrunuz 🙏🏻🌸
Mineeaa1 Biri şey demiş paylaşımında “oğluma çok güzel bi isim buldum ama o 1,5 yaşında ” 😅😅 kararsız kalmak çok zor cidden ama bence de İNCİ çok zarif çok tatlı bi isim 💖💖