Şeker yüklemesi yaptırmadım 34. Hafta da şeker çıktı diyet yaptım ama çok vaktimiz olmadığı için insüline başladık . Size tavsiyem yediklerinize dikkat edin benim doktorum bana diyet listesi vermişti , korkmayın daha vaktiniz olduğu için diyetisyenle ilerleyin , geçmiş olsun ☺️🙏