aysenurr- kayınbabanla, kaynının odada işi ne onu anlamadım, doktorunuzla konuşun muayene odasına almaz zaten erkekleri, anne ya da abla veya kimi isterseniz o yanınızda girecek, doğumdan sonra bile benim doktor anne odaya çıkıp kendine gelene kadar özellikle erkekler içeri girmesin kalabalık olmasın, tabi ki hastane gelebilirler, heyecanlı olabilirler sizi sevebilirler değer veriyor olabilirler, lütfen siz kimi isterseniz yanınıza o girsin bunda kötü bir şey yok ben çekiniyorum böyle olsun dersiniz olur.