İyi akşamlar sevgili anneler
Ben 17+2 deyim kısmet olursa, ve bu benim ilk gebeliğim mevcut kilom olduğu için (88kg) ile hamile kaldığımdan dolayı ben bu aylar da ihtimal vermesem de dünle bugün karnımın özellikle sağ tarafında ara ara seyirme oluyor bazen solda da oluyor ama sağdaki kadar çok ve sık değil sizce bu bebek hareketi midir ? Eğer öyleyse çok mutlu olurum çünkü bana herkes 20.haftadan sonra hissedebileceğimi söylüyor aynı haftalarda benim gibi olan varmı acaba bunu sormak istedim ?