anneckk Dükkanım var benimde çok oturmadım son 2,3 haftaya kadar hatta yorgunluktan kanamam oldu ama artık 2,3 haftadır dinlenmeye aldım kendimi sürekli yatıyorum o yoğun zamanlardada hep ayakta olmama rağmen ve hareket halimde olmama rağmen yinede ödemim çoktu bu son haftalarda yatmaktanda çok arttı kalkıyım gidiyim bi yerlere diyorum gidiyorumda gittiğim yerler ise evde oda değiştirmek hahahahah😂