Merhaba, 6 gün önce spinal sezeryan ile doğum yaptım. İlk günler sürekli ölçülen tansiyonum normaldi fakat 2 gündür baş ağrısı kulak uğultum olunca ölçtüm ve 14-9 çıktı. Hatta bugün panik atağım tuttu ve tekrar ölçtüğümde 17 lere çıktı. Acaba böyle bir durum yaşayan var mı? Kalıcı olacak diye çok korkuyorum. Deneyimlerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim.