Aryacan 26 haftaligim banada ara sira baski yapıyor bebek ama geçici oluyor genelde olur diye biliyorum ama surekli bir baski varsa duramayacak gibiysen git bence boyle seyleri burda sormak dogru bir çözüm yolu degil canim sonucta herkesin gebeligi farklı biri sana olur normal der allah korusun bise olur doktorunu ara ona sor yada bir acile git icin rahatlasin