elifnr47 Berinay ismini ilk defa duyuyorum ilk kızım Belinay peygamber çiçeği demek ikinci kızıma eşim berinay ismini istiyor peygamber efendimizin gözyaşı demekmiş etrafınızda berinay varmı tanıdığınız nasıl karakter?
Basakhilal elifnr47 belinay var zaten tek harf farklı bir isim koymaya da gerek yok diye düşünüyorum. Seslenirken birbirine karışabilir.
Annesii23 elifnr47 yani isim fena değil ama şöyle yok cennetin bilmem nesi peygamber efendimizin şusu gibi isim anlamlarına inanmayın ya alakası bile yoktur eminim yani anlamı için koyacaksanz koymayın kulağa hoş geliyo derseniz olabilir
Canann1601 Bence zaten bir kızınız belinayken diğerine de nerdeyse aynı ismi koymak hoş gelmez. Seslendiginizde ikisi bakacak. Serenay olabilir selinay olabilir ve ya beril olabilir eğer çok uyumlu olsun istiyorsanız
2kedi1beybi Selenay selinay falan olabilir de Bi harf değiştirip koymanız tuhaf olur bence. Seslenirken bile hangisine seslendiğiniz karışır
Tugba_23 Tek harf degıştırıp koymak komik olur ya bnce aklıma bi sosyal medya fenomeni vardı o geldi kızın adı Dilara kızının adını ilara koymuştu 😅😅