Ruyammmm Doğum sancısı sırta vurur diyorlar ama doğru mu acaba sanciları sirttan başlayan var mı? Bugün alt karnım ara ara sanciyordu ayaktayken ağrı hissediyordum ama şuan yattığım yerde bile sırtımın ortasinda bir sancı ne yana dönsem gecmiyor gibi
Ruyammmm MehmedinZeynebi bi hafifliyor bi artıyor yeni başladı ayağa kalktigimda da kasığıma vuruyor 38+1im
Gamze_yildirim Ruyammmm gerçek sancı nin 5 dk da bir geldiğini veya 2, 3 dk da bir geldigini biliyorum eğer yalancı sanciysa 10 dk da bir olur takip edin çok sıksa gerçek sancı demektir
MehmedinZeynebi Ruyammmm dinlenince geçmiyor rahatlatmmiyir düzenli veya düzensiz de olsa belirli aralıklarla giriyor ve siddetti giderek artıyorsa sancilariniz var demektir şuan sıcak bir duş alın uzanın ve takip edin kaç dakikada bir giriyor ve sıklığı artıyor mu. Eğer devam ediyorsa suyunuz ve kanamanız olmadığı durumda evde beş dakika da bire düşene kadar sancilariniz karsilayip hastaneye gidebilirsiniz
Ruyammmm MehmedinZeynebi Çok teşekkür ederim 4.ayimdan beri düzenli egzersiz yapıyorum doktorun kasılmaları siddetlenene kadar hissetmeyebilecegimi söyledi yaptığım egzersizlerden dolayı doğumum basliyir da farketmiyor muyum diye endişe ettim
MehmedinZeynebi Ruyammmm bence fark edilir bı sancı olur doğum sancısı. Şuan çektiğiniz yalancı sancı bile olsa fark edilir bı durumda değil mi ttakip edin devamlı oluyorsa zaten doğum sancisidir dilerseniz gider acilde bı nst cektirirsiniz konturol olursunuz ama açıklık az iken yatış yaparlar da hastanede karşılar sürekli açıklık muayenesi olursaniz belki daha zor bir hal alır sancilarinizi karşılamanız 😊