NareHaci 32 haftalık bebeğim 2060 qram. Eşim taraf hep ay o nasıl çocuk olacak 2500 anca doğar dediler sinirden bihal oldum. Normalmi? Sizde kaç kilo
okk NareHaci üzülme ağzı olan konuşuyor benimde 34. Hafta 2 kilo henüz 🤷🏻♀️ onlar hep en iyisini yapmıştır ne olursa olsun yaranamazsın
gamzee07 @NareHaci gayet iyi ben ilk gebelikte oğlum da 38 haftalık ken 250 kilo su kilo bana yaradı okadar güzel beslendim senin ki baya baya iyi milletin ne dediğine bakıyonuz ki bu kadar