AlyaDerin21 Ayseeeeylmazzz yok cnmm yaa takma kafana o kadar bende 37 haftalığım 14 kilo almışım önemli olan bebişlerimizdir onların kiloları yerinde olsun da biz nasıl olsa Doğumdan sonra veririz 🥰🥰
Ayseeeeylmazzz Izm123 Ne bulduysam yedim sanırım ya 😐 hic midem bulanmadı hamileyim diye yedimde yedim 🤭
Ayseeeeylmazzz worin bebeğinizin durumu nasıl ben kilo alıyorum ama bebeğim normal Oda kilolu olsa gam yemicem😂 28. Haftada kontrolüm vardı 1300 gr idi
Kayaabusra 22. Hafta 9 kilo ilk 3 ay hiç almadım sonradan çok hızlı aldım ama canım her yemekten sonra tatlı çikolata vs şeyler istiyor :)) oğluşum çikolatayı çok sevecek ❤️
Kayaabusra Htctsbk sana çok aldın dediyse ben ne yapayım :)) çok takmıyorum açıkcası sonradan verilir
Izm123 Ayseeeeylmazzz bende tam tersi hamileyim diye dikkat ettim sadece gerekli şeyleri yedim her canimizim çektiğini yesek ohoo 30 kilo alirdim
worin Ayseeeeylmazzz en son 1600 dü😂 bebek tam vaktinde gelişiyor dedi doktorum😂😂😂 kiloyu ben almışım yani ama öyle fazla yediğim de yok, heralde hızlı kilo alıp verebildiğim için oldu böyle:) ztn 6. ve 7. ayda toplam 8 kilo aldım😂😂
Ayseeeeylmazzz worin maşallah canım bebişine 😍🧿 bende zor kilo veriyorum tek korkum doğurunca kilo verememek ve ŞİŞKO kalmak😁