Aysozd45 kuzum benim de aynı şekilde bir bir buçuk ay uğraştım. Toz uromisin 2 kez kullandım en son tekrar edince antibiyotik kullandım. Enfeksiyon doktoru tanıyordu beni artık. Başka yerde WC kullanma , hijyene çok dikkat et, sürekli çamaşırını değiştir ve ütüle, ve tabi bol su. Bunlar doktor önerileri düzeldi tekrarlamadi şükür