2baby1mom__ Kızlar 19. Haftada erkek bebeğe hamileyim ilk gebeliğim ama hiç kıpırdadığını daha hissetmedim, bazı forumlarda herkes çok çok önden hissetmiş endişelenmem gerekirmii
Dygu1122 2baby1mom__ canım stres yapma bende 20li haftalarda hissettim herkesin farklı olabiliyor kontrollerinde doktor herhangi birşey söyledimi
2baby1mom__ Dygu1122 yok yani en son 2 hafta önce Felan gitmiştim normal herşey demişti, bende aslında çok pimpirikli değilimdir hani bı problem olmadığı sürece aman geç hissedeyim sorun değil ama sağdan soldan da duydukça bugün bı panikledim yarın gitmeyi düşünüyorum doktora
RavzaGanioglu İlk gebeligimde 21 de hissettim genel manada gebelik surecinde de cok hareketli degildi oglum dogduktan sonra da asiri hareketli degil sakin. İkinci gebeligim suan 17.haftamdayim bu da oglan ama ben hala bir sey hissetmedim .. kisiden kisiye degisiyor sanirim ☺️