Elemon yani ben kronik talesemi taşıyıcısıyım ve bu işleri az çok bilir oldum bir kaç ay ilaç desteği alıp tahlil verin baktınız yükselme yok doktorunuzla görüşün.
Benim değerim sınırın çok çok altında ve beni 2 doktor istemedi seni doğuma alamayız dediler daha sonra şimdiki doktorum buldum 1 ay baktı ki ilaçlarla yükselmiyor hemen damardan takviye yaptırdı 7.2 den 9 a yükseldi değerim gerçi sınır 10 ama doğuma kadar 10 u geçmese Bi serum desteği daha alacağım.
Panik yapacak bir şey yok. İlaçlarınıı zı aksatmayın yemeklerden en az 1 saat önce için ilacınızı ki emilimi hızlansın sabah kahvaltıları da özellikle.