BetulGGD anladım zaten programda da öyle gözüküyor ama işte doktorun hesabıyla denk gidemedim bi.
Ben ücretsiz e ayrılacagım için bu haftadan itibaren rapor alıp 32 ye kadar gitmemeyi düşünüyordum ama amirim bir hafta daha gel öyle al raporu dedi 🥺 malesef bir hafta daha gideceğim