Bebegimsu350 Arkadaşlar 11 haftalık gebeyim sir den sonra karınca yağı sürmekte herhangi bi zarar olustururmu sürdüm ama biraz kaygilandim? Bilen varsa sevinirim
sekerlisu Ben de düzenli sürüyorum… 37.haftadayım, endişe ettim başta ama sonra endişenin yersiz olduğunu düşündüm 🤷🏼♀️