Umarım tüm emziren anneler görür bu yazımı.
Ben ilk kızımda doktorumun tavsiyesiyle Memelyn Balmumu göğüs ucu koruyucu kullandım. Hiç bir şekilde ne çatlama ne kanama oldu. Muhteşem bir ürün tavsiye ettiğim herkes çok memnun kaldı. Tek sıkıntısı biraz kötü kokuyor ama göğüsü hep nemli tuttuğu için asla yara yapmasına izin vermiyor. İnşallah herkes faydalanır bu üründen. İnşallah bende 2. Yavrumu sağlıcakla kucağıma alırım da bende kullanırım. Dualarınızı beklerim güzel anneler ☺️