Damlaserkan benim de 16. Haftada asagidaydi çıktı 20 de yukarı. Kendi doktorum bu konuyu bana söylememişti bile haftasonu ağrım var diye başka nobetci doktora gitmiştim. O da beni korkutmuştu senin plasentan şöyle böyle sen erken dogurursun düşük önleyici iç bu plasenta bu çocuğu beslemez vs vs 37+4 teyim ve kilosu da haftasıyla uyumlu hiç dediği şeyler olmadı o doktorun.