Semm55 bı kaç damla geldi ama kızim doymadıgi için sürekli ağlıyordu durmadan iki üç ay emzirdim gelmedi tabi o esnada mama verdim.mama yerken uyuyordu sütüm gelmedi bı kere geldiğini hissettim göğüslerim ıslandı öyle anladım bizimkiler sezeryan oldun o iğne yüzünden gelmedi dediler 🥺belden aşağı uyuşturdular uyutmadilar