yeninesilanne-99 Fatma123_ doktorum bana 1 gün sonra duş al ama bandı duştan çıktıktan sonra çıkart demişti
QueenMother Fatma123_ eve gelir gelmez hergün ayaktan yaptım hiç bişey kapatmadım yara yerine bişey sürtmedim ve çok güzel bi şekilde pamuk veye yumuşak bi bezle hafif bastırarak kuruladım bi sıkıntı olmadı
nurbanu-y Fatma123_ doktorum bana doğumun ertesi günü hastanede duş alabilirsin demişti ama ben eve gelince aldım Temmuz ayı olduğu için sık sık duş alıyordum. Duşun bir zararı olmaz yaranız için korkmayın hatta sütünüz için faydası bile olur
Semm55 Canınız isteyince😊bir süreç yok üzeri alkollü bezle bantlı olduğu sürece oturmadan ayakta alabilirsiniz
Rbytkn Semm55 sezaryen sonrası bu şekilde mi banyo yapmak lazım ? Peki ne kadar süre bu şekilde kapatarak yapmamız lazım ?
Meryembozkurt46 Ben hastaneden gelir gelmez almıştım dokturum demişti hatta alabilirsin diye dikişlerinin üstüne zaten sıvı gecirmez bant yapıştırıyorlar su gecirmiyor 2 gün sonrada bantı cıkarıp aldım normal 2 güne bir
Eboz Fatma123_ doktorum ilk gun al 3 gun alma gel banti cikaralim dedi bant ciktiktan sonra 2 gune 1 aldim
Semm55 Rbytkn Evet sezeryandan sonra 1,5 ay ilişki yasak yara bölgesine krem falan sürülmeyecek kuru ve temiz tutulması yeterli duşta dediğim gbi oturarak değil ayakta yapılıo
Kiwitoveannesi Fatma123_ sezeryandan sonraki gün aldım yani 1 gunlukken bidaha hergun aldım ama Bi tabureye oturarak demişti doktor hem sutun geliyor suya girince
Semm55 Kiwitoveannesi Allah Allah bende tam tersi ayakta alki su akıp gitsin enfeksiyon riski olmasın demişti
Oznurkk Fatma123_ 2.günü eve geldik hemen duş aldım. Canım istedikçe de aldım. İlk zamanlar korktuğum için streç sararak aldım