Kızlar merhaba, ilk gebeliğim olduğu için pek bilgim yok ama kulaktan dolma bilgilerle de bur şey yapmak istemiyorum.
Normalde kontrollere gidildiğinde; kilo ölçümü, tansiyon ölçümü yapılıyor mu ? 14+3üm şu an. Doktorum ne tansiyon ölçtü ne kilo kontrolü yaptı, ne kontrol dosyası tarzı bir şey verdi.
Dün kontrole gittiğimde bulantilarimin olduğunu söyledim, bulantı hapını iyo gelmiyor mu diye sordu, ben de bulantı hapımın olmadığını söyleyince aaa sana vermedik mi dur yazalım dedi gönderdi. İlacın kullanım şeklini bile eczacı anlattı. Herhangi bir vitamin falan da vermiyor, sadece folik asit kullanıyorum. Normal şartlarda bu haftalarda C vitamini falan kullanılıyormus diye duydum ama bizimki benden bi haber. Yardımınıza ihtiyacım var, doktor değişimi yamali miyim ?