Benimde ikinci gebeligim bnada devletteki doktorum 38 haftasinda aliriz demsdi bende yaron 36 olucam daha gun belirlemedik cunku doktrum izne cikti 10 ekimde gelicek banada 15.20 ekim arasi aliriz biraz daha yaklas o zman gun veririm sana demisdi heycanla bekliyorum hayrlisiyla saglikla gelsin evlatlarimiz insl