GulserenKY Ankara da şehir hastanesi takipliydim bende, bebeğim iki hafta geriden geliyordu hep zaten bir sorun yok minyon olabilir dediler. kilosunun hep düzenli arttığını ve en son gidişimde 3.5 olarak söylediler. bu hafta gittigimde ise imkansız bu bebek 4 hafta geride 2.5 kilo dediler, aradaki farkın birden acılmayacagını bebegin kilo vermesinin söz konusu olmadıgını söylediler. bir acıklama da yapmadılar haftaya gel dediler haftaya 40 haftayı aşmış oluyorum o yüzden özele danışmak istedim biraz ihmal edilmiş hissettim çünkü devlette. bebeğin zaten beslenmediğini 3 kiloya çıkmış olmasının imkansız olduğunu 4 hafta geride kaldığını söylediler ve hemen sezaryene almak istediler düşünmek istediğimi söyledim. şu an da kararsızım açıkçası bilmiyorum ne yapacağımı