Kızlar ben 2 gün önce Lotus Hastanesine Doktor Ahmet Padak’a gittim çok memnun kaldım. Urfaya yeni geldim tayinciyiz ilk defa gittim Ahmet beye ama cok beğendim. Anlatım tarzi cok iyiydi ve istediğiniz soruyu sorabilirsiniz sakinlikle cevap veriyo hic aceleci davranmiyo