Ay vallahi bende aynı postu açacaktim sağ tarafıma uyumuşum 13 üçüncü haftadayim bir anda sol kasigima biri vurmuş gibi bir acıyla uyandım şimdi hala sol tarafımda sancim var asla gecmedi ve azalmadı nedir bilmiyorum ama insan canı yandığı için mutluluktan ağlarmış onu öğrendim. Kız hissediyorum diyorum herkes senin yüzün lekelenmedi kesin erkek diyor Allahın dediği olur ama bu yazılanları görünce sevinmedim degil. Umarım Allah bize sağlıklı hayırlı bir kız evlat bağışlamıştır 🤲