aysenur_akay Kızlar ben 35+2 haftalık hamileyim dün doktora gittiğimde nst de sancı çıktı başına böyle bişey gelen varmı bebeğine erken kavuşan veya bir sakıncası var mı
Mevlude_Sahin aysenur_akay Benimde çıkıyordu hatta doktorum az sancın var hissetmezsin bile demişti ama hissediyordum regli ağrısı gibi ağrıydı. Bebeğime de benden dolayı zorunlu sezaryanla 38+3 de kucağıma almıştım. Öyle aman aman bir sancınız yoksa sanmıyorum erken doğum olacağını
Xcbaby aysenur_akay doktorunuz ne yorum yapti önemli olan o benim 40. Haftam sanci çıktı doktor onemsiz bunlar dedi duzensiz sancilar olabilir dedi 40i gectik bekliyorum
mefo aysenur_akay benim de 35 .haftada sancim çıktı dinlenmem gerektiğini söyledi doktor 36 haftada mide ağrısıyla gittim araştırmaya yine sancim çıktı ama ben hissetmiyordum alttan muayene ede ede zorla doğum yaptırdılar hakkımı asla helal etmiyorumm
miray_aden aysenur_akay %40 in uzerinde ve 20 dakika icinde 3 kez sanci cikmasi dogum belirtisi oldugunu biliyorum doktorum boyle soyledi 38. Haftam doluyor bugun benimde sancim cikiyor nts de ama 20 dk da 2 kez oldugu icin onemsiz oldugunu soyledi
Tatar59 Sıkıntı olmaz korkma. 36 haftanın dolmasına bir kaç gün kalmış zaten erken sayılmaz doğsa bile.
imrnx aysenur_akay bende bi tane cıktı geçen. O yüzden hastanede yatış yaptırdılar kontrol amaçlı. Sonra işte alttan muayene bilmem ne en son doğuma alcaklardı ama ben ne sancı hissediyodum ne başka bie şey öyle imza attım cıktım.