Merhaba bir şey sorucam ayın 20’sinde doktora gittiğimde ultrasona göre doktor 5 haftalık dedi keseyi gördük 29’unda tekrar çağırdı gittim o zamanda 5+5 dedi kalp atışını duydum ama anlamadığım şu aradan 9 gün gecikmişti ama ultrasonda geriden geliyor bu normal mi ? Uygulamaya göre bugün 6+3’üm mesela ama ultrasona gitsem büyük ihtimal daha geriden çıkacak