Bsrays 31 haftalık oldum ama bebeğim çok hareketlenmeye başladı hiç durmuyor sürekli toplanıyor normal mi
AleynaResul Bsrays ben 25+5 teyim gecem gündüzüm belli değil aşırı hareketli erken doğucak diye korkuyorum da bişey olmaz heralde 😃
aslanprenses_ Bsrays çok normal. O toplanma dediğimiz şey çoğunlukla rahim kasılması oluyormuş. Doktorum o anda hemen dinlenmeye geç dedi. Biraz rahatla o anda dedi 🥰 33. Haftadayız kızım istediği zaman uyuyoruz artık. İpleri şimdiden eline almaya başladı prenses.
Slly meraba 16+6 haftadayim bugun gun erzinde karnimin altinda 6-7 defa segrime pit pit biseyler oluyo bilmiyom tam bebek hareketimi ,hamişler yqzarmisiniz❤️
Premsesko Slly evet 17+0 ım bende aynı pıtpıtları yaşıyorum. Birde bugün ilk defa bebek kendini topladı gibi oldu bir sertlik oldu 5 6 saniye sizde yaşadınız mu hiç
Slly Premsesko evet sol tarafda toplanmis gibi oldu sertlesdi elimi bir kac dakika ustunde tutdum pit pit biseyler hiss etdim sonra o sertlik gitdi😂❤️