Gmzzzz Hanımlar son adet tarihim 23 Ağustos Eylül ayının 19unda kan verdim 105 21inde verdim 253 30unda verdim bugün yani 5208 Artışlar 2 günde bir iki katı olacak şekilde burda sorun yok ama ben hiç doktora gitmedim daha sizce ne zaman gitmeliyim hem kalp atışı hem kese görebilceğim kaç hafta olunca veya değer kaç olunca
irem0708 Gmzzzz ben ilk defa 5. Haftada gittim keseyi gördü doktorum, 5. Haftada gittiğimde haftaya tekrar gel kalp atışını belki görebiliriz demişti, 6. Haftada kalp atışını duyduk ama 8. Haftadan itibaren de duyulması normal
Zeynomsu Gmzzzz kesin olsun diyosan 8 de git 6-7-8 bu haftalarda kalp duyarsın ama herkeste aynı değil. Benim 10 oldu daha kalp duymadım mesela
gulsenn38 Gmzzzz canım ben 5+4 üm keseyi geçen hafta gördük kalp atışı için de salı gününe randevu verdi doktor
mermaidzak Gmzzzz benim de sat 22 ağustos. Uygulamaya göre 5+4 üm çok benziyor tarihlerimiz. 4+6da doktora gittik kese göremeyince paranoyaya bağladım siz gitmeyin 😀 6+2de gideceğim inşallah o zaman görürüm keseyi de kalp atışını da duyarım🤲🏻
Gmzzzz irem0708 Benim bir şikayetimde yok sağlık ocağına gidip kan verip vitamin folik asit fln da başladım garanti olsun diye 8 de gideyim o zaman 🙏🏻
irem0708 Gmzzzz bu şekilde tercih edebilirsiniz tabi ki genelde 6 7 haftalıkken giderseniz rahatlıkla duyarsınız
Yavru-kus Gmzzzz canım bende şuan tam 4 haftalık yeni öğrendim gebeliğimi sadece pazartesi günü gidip kan vereceğim ve folik asit isteyeceğim ilk 3 ay sadece folik asit veriyorlar zaten onun dışında bekleyip 1 ay sonra gideceğim Allah’ın izniyle bir sorun olmazsa tekrar tekrar gitmek insanı yıpratıyor
_Tazeanne Ayrı ayrı görmeye gitmeyin keseyi görseniz bu sefer acaba kalbi oluştu mu bişey mi var diye strese gireceksiniz ben 7+3 te gittim hem kalbini hem keseyi birlikte gördüm şimdi birdahaki randevumu bekliyorum Allah’ın izniyle
Gmzzzz _Tazeanne Merak ediyorum çok ama sabrediyorum o streslere girmeyeyim diye en iyisi bekleyeyim biraz daha
MorKelebek54 Gmzzzz suan gitsem keseyi gorursun ama kalp atisi duyulmaz. Kalp atisi da 6 haftada duyulabiliuus ama kisiden ksiye degisiyo bence 8. Haftsyi bekle ya da 7. Hem keseyi hem kalp stisini hemde az da olsa bebegi görürsun 8. Hadtada ben 5. Haftamda gittim keseyi gordum 8. Haftada gittim tekrar kalp atisi icin hem bebegi hem kalp atisini gorduk bence biraz daha bekle
busraayksll Gmzzzz bence çok da bekleme kese olusmus mu boş gebelik mi vs vs böyle şeyler de var en doğru bilgiyi doktor verir canm
Gmzzzz busraayksll doğru ama bi nebze şüpheler için 3 kez kan verdim artışı görmek için boş olsa iki katı şeklinde artmazdı herlde ama bilmiyorum da tabi
Gmzgkck_ Eğer fizik olarak zayıfsan 7inci haftada duyarsın bence ama 10nuncu haftaya kadar kalp atışı olusmayan bebeklerde var bilgin olsun ki stres yapma. Gayet normal bir durum yani her gebelik farklı. Benim mesela 8inci haftada duydum kalp atışını 5 hafta içindeyken keseyi görmüştüm ama kilom olduğu için gümbür gümbür duyamadık tabiki derinden bir ses vardı.
tugbadurmaz34 Gmzzzz bende 5+6 yım doktor 6. Dan sonra gel dedi ya da 6. Haftanın içinde ben emin olmak için cuma gününe aldım ilk randevumu o zaman 6+5 olacağım inşallah 7 ye yakın ya gitmişken görmek ve duymak istiyorum