Kukulikukuli12 IKRAM_01 29 haftam bitecek hayırlısı dıyorum 😄🤣 2.gebelipim ilkinde 32 den sonrra yavaş yavas başlamıştım 1 gün yıkadım 1 günn ütülemiştim. Suan neyi beklıyorum bende bilmiyorum 🤭
Fnen IKRAM_01 eğer ağırlaşacağınızı düşünüyorsanız 30. Haftada posta posta yıkayın ütülersiniz yavaş yavaş yoksa 34 te yapar çantasını hazırlarsınız
Selmapiskin IKRAM_01 34 olcam pazartesi. Yarın yıkamayı düşünüyorum. Çok ağrlaştım vakitte bulamıyorum.