Kızlar yaklaşık 5 gündür karın ağrısı çekiyorum 19 haftalık hamileyim. Crohn hastasıyım aynı zamanda, hastalığım atağa girdi sandım. 2 gün önce acile gittik kusma şikayetim de vardı parol ve bulantı ilacı içeren serumları aldım fayda etmedi gitmişken doktor kan ve idrar tahlili de istedi. Çok az idrar yolu enfeksiyonu var önem arz etmiyor dedi tek kullanımlık ilaçlardan verdi. Bugün yine tekrar ağrım olunca E nabizdan sonuçlara baktım CRP 22. Çok mu yüksek sağlık çalışani arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi lütfen