user8272628262 ben genelde biten ayı değilde içinde bulunduğumuz söylüyorum. Mesela siz 6 ya girmiş oluyorsunuz. 5 ayligim da diyebilirsiniz 6.ayin icindeyim de diyebilirsiniz. Ben içinde bulunduğum ayı söylüyorum daha mantıklı geliyor ve insanlar daha iyi anliyor. 5 aylık deyince bazısı 5.ayin içinde zannediyor hala. Oysa biten ay soylenir