Cansuttyy ben de 37’deyim ve son 2 haftadır sürekli sert karnım çok kasılmam var ama düzensiz ve bebek hareketleri daha sınırlı. Geçen hafta kontrolde doktor bebek iyice aşağı inmiş ve gelişimini tamamlamış artık dedi yarın NST’ye gireceğim merak ediyorum ne çıkacak. Doktor 40’ı beklemez gözüyle bakıyor bana.